vrijdag 24 maart 2017

De kabouterton en werk op maat

Onlangs kreeg ik van mijn tante deze bijzondere ton,
de kabouterton.Hij is gemaakt door mijn oma is hij niet prachtig!
miin oma deed bijna alles uit haar hoofd.De binnenkant is een waston die je vroeger zoveel zag met losse waspoeder.De ton heeft nu een ereplaatsje in mijn atelier.



Een veelgestelde vraag is of ik ook pakketjes of popjes kant en klaar maak,het antwoord is ja graag heel leuk en dankbaar om te doen.Scholen,peuterspeelzalen,particulieren iedereen kan er gebruik van maken.Natuurlijk zit er op kant en klaarwerk een levertijd anders zou het niet haalbaar zijn,soms speel ik ook weleens een opdracht door naar een collega b.v.in drukke periode,s of in geval van nood.
Vind je dus bepaalde pakketjes leuk of heb je wensen stuur me dan gerust een berichtje.
atelierconstance@hotmail.com


Geen opmerkingen: